SNART HEMMA

Hejsan,
 
Börjar nog få resfeber nu :/ Har typ ont i magen, men inte för att jag ska åka till Skellefteå, utan för att jag måste åka tillbaka till Norge nästa vecka igen :( Vill inte tillbaka, men måste jobba och har lovat mig själv att jag ska stanna kvar till Juni i alla fall. Gick och handlade lite färdkost till imorgon och kom sen på att jag kanske måste packa mina grejer som jag ska ha med mig. Blir rätt stressigt imorgon så blir förmodligen inget bloggande då. Men vi får helt enkelt ses på onsdag då :)
 
 
''
 
Måndag idag så proppade frysen med lax. Ser inte fram emot att gå upp tidigt för att hinna till jobbet till klockan 8 imorgon. Orkar inte! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jobbar också idag...inte kul! Men är sjukt taggad på veckan :D tänkte om vi skulle gå på stan imorgon ;)

2013-03-26 @ 09:23:24
Postat av: Emelie S-L

Naw, va tråkigt att du ska behöva känna så gumman, att du inte vill åka tillbaka =/ Men du är duktig som kämpar på iaf, det ska du veta! <3
Välkommen tillbaka till Sverige nu iaf! =)

2013-03-27 @ 15:44:55
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback