SOLSIDAN

Hej,
 
Hade ju tänkt gå till min intervju idag, men alltså vädret i dag har varit ett rent helvete. I ena stunden har det snöat och sen skiner solen, sen börjar det helt plötsligt snöa. Som min kollega sa, vi har alla fyra årstiderna på samma dag. Hur som helst gick väl intervjun bra, men som sagt den ger ju inget jobb :/ Men man får väl hoppas att det kanske kommer snart. Sen fick jag även mitt skattekort idag så nu har jag norskt personnummer och har även skaffat ett konto så snart ska väl pengarna börja rulla in.
 
 
Passande att när jag gick förbi solsidan så sken solen som mest :P
 
 
Blev även att öppna upp baren idag och lära sig lite mer om hur man mixar drinkar :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Skönt att skattekortet är fixat nu iaf, så du kan få lön =)
Kul att lära sig mixa drinkar, du får visa mig vad du har lärt dig någon gång ;)

2013-03-11 @ 14:44:16
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback