SWEET ISN'T ALWAYS BEST

Hejsan,
 
Jag vet inte hur många gånger jag nämt det men just in case, godis i Norge är DYRT. Det kostar mellan 120-150kr/kg här. Så kan ni tänka er vad jag gjorde när jag gick förbi godiset på Rema och ser en skyllt med -50% på godis? Jag köper ett helt jäkla förråd såklart! Dock har jag inte hunnit så långt på mitt fina lilla påskägg, bara för att jag köper godis är jag för en gångs skull inte speciellt sugen. Dock hade dom även specialpris på Mozarella så det blev det till middag idag, något godare, mums :)
 
 
 
 
Skulle ha haft lite olivolja och basilika för att göra det tusen gånger godare, men ja det gick ner i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Mm, gott med både godis och mozzarella ;) Härligt att det var så bra pris nu på godiset, klart man ska passa på då att fylla upp så man har ett lager hemma, haha!

2013-03-17 @ 15:04:35
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback