TÅG MOT NORR

Hejsan,
 
Sitter nu på tåget mot Sverige & Norrland. Kan se fram emot en tågtur på ca 15 timmar, yippi alltså. Men det är för en bra sak i alla fall, kommer ju få spendera påsken med familjen i Skellefteå, faktiskt så blir vi hela gänget då syrran också kommer upp :) Av någon anledning blev det helt plötsligt riktigt fint väder bara för att jag ska dra tillbaka till Sverige, hmm Norge tycker nog jag ska hålla mig borta (eller vilja att jag ska komma tillbaka?). Hur som helst så har jag bara ett tag kvar innan vi kommer till Sverige och jag får börja använda mitt abonnemang <3 Hello internet och instagram :)
 
 
 
 
 
 
Min packning ;) Haha nä blev bara ombedd att vakta två tjejers väskor medan dom handlade lite grejer :) JAg hade bara den rosa.
 
 
Inte min, men tycker dom är så läckra, har ju en liknande själv ;)
 
 
 
 
Typ 5 min bort från Trondheim med tåg ser det ut så här, varför ser det inte ut så där jag bor?
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Välkommen tillbaka till Sverige babe! ;D

2013-04-02 @ 12:41:48
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback