TASTE OF HEAVEN

Hej,
 
Efter att jag fick höra hur lite jag kommer få jobba och ja hur liten lönen är så måste jag nu spara på min pengar ännu mer än förr. Men jag hade redan bestämt att jag skulle köpa en bit lax idag för dricksen jag fick från baren i lördags. Dessutom så har dom extrapris på lax varje måndag här i Norge. Jag kan inte ens beskriva för er hur jäkla gott det var med lax och potatismos, underskattad mat alltså, borde vara Norges nationalrätt! 
 
 
 
 
Vet inte om den här finns i Sverige, men i så fall borde ni prova den, för den var sjukt god. Fick smaka den när jag var hos Challan för ett tag sen. Haha jag livnärde ju mig nästan hela förra våren med att dricka iste i Kina :)
 
 
Kalle och Chokladfabriken någon?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Mm, gott med gottamat, måste man få unna sig ibland ;)
Iste är så sjukt jävla gott, vill också ha! =D

Svar: Ja precis nu har jag ätit knappt något, och så kostade det bara 30kr med lax i måndags :) Om den finns i Sverige borde du prova, för den var verkligen god <3
Johanna

2013-03-05 @ 17:51:59
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vad var det där svarta? Med grädden.

Svar: Nej det är Crème fraîche, gjorde romröra till min lax :)
Johanna

2013-03-05 @ 21:27:06
Postat av: Emelie S-L

Sv: Jag kollade efter den på Willys då jag var där sist, men det fanns inte Fun Light iste, bara saft =/ Lite synd...

2013-03-17 @ 15:50:40
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback