T.G.I. FRIDAY'S

Hesan,
 
Tjejerna kom hem till mig någon gång vid halv 4 och då drog vi ut på promenad in mot stan. Vi hann faktiskt inte gå så länge innan vi bestämde oss för att hitta ett ställe att fika på. Det blev på en restaurang som jag bara har hört om men aldrig ätit på, vilket är synd för den var riktigt mysig. Tjejerna var hungriga så dom beställde in hamburgare medan jag drack milkshake. Sen blev det Brownies för alla tre till efterrätt :) Vi satt där i ett par timmar, kanske tre om jag inte har helt fel. Ganska mysigt sätt att spendera sin söndag på ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Va mysigt det låter, promenad och så fika och surrande i nå timmar! =) Och den där milkshaken och brownien såg sååå god ut, ge mig! Haha! =P

2013-03-27 @ 15:43:05
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback