THAT'S WHY I DO IT

Hej,
 
Ja nu är man nästan en normal människa som jobbar hela veckan, och förhoppningsvis får vara ledig till helgen, känner att jag skulle vilja ha en sovmorgon vilket det varit dåligt om senaste tiden vare sig jag jobbar eller inte. Jobbade i alla fall 11-18 idag och det gick väl rätt bra, dock blev jag inkallad till bakrummet av chefen där hon frågade om jag var sur på henne. Hmm låt mig se... kvinnan knuffar undan mig var tredje sekund tills jag känner mig som tredje hjulet som passar bäst att kolla på, ja i alla fall tills hon säger att jag måste städa upp efter det hon gör. Ja men vad gör man, ler så klart.
  Vädret här i Trondheim är också riktigt weird faktiskt. Ena dagen är det sol och varmt, och det börjar bli barmark. En dag senare värsta snöstormen, och dagen efter det, regnkaos. Livet leker.
 
 
Ibland kan dom göra livet lite roligare, om än lite. I want more fun so that's why I work.
 
 
Ja som sagt idag valde vädret snökaos.

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Låter ju bra att du får jobba mer och mer nu iallafall =)

2013-03-17 @ 14:26:47
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback