THE FACULTY

Hejsan,
 
Kändes rätt skönt att få vara ledig idag efter stressardagen igår :P Blev inte att göra något särskilt faktiskt. Jag försökte läsa ut några av mina böcker så att jag kan ta med dom hem och byta ut dom mot nya. Annars blev det en kort promenad och gå och köpa lite kyckling, lyxade även till det med lite kulpotatis :) Hade lite skräckfilmskväll vilket är riktigt bra då man är nästan ensam i huset då dom flesta här har åkt hem för lovet. Bara ett par dagar kvar för mig nu :) Jag och Clara har redan pratat om vad vi ska hitta på under helgen. Men vi börjar med födelsedagsfest på onsdag.
 
 
 
 
 
Jag såg på 'The Faculty' en gammal goding, en av de första skräckisarna jag såg ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Skönt med en lugn dag, man måste få ta det lugnt och bara relaxa ibland också =)
Haha, The Faculty, den har jag faktiskt sett! Men det var lääängesen nu =P

2013-03-27 @ 15:40:27
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback