THEY GROW UP SO FAST

Hej,
 
Just kommit hem från Jenny och ska snart hämta syrran och hennes kille från Krogen. Jag och Jenny hade en riktigt mysig kväll med romantiska komedin '10 orsaker att hata dig' och så bjöd hon även på tårta :) Och så tur som jag har så hade vi även ett lite för tidigt kalas för mig :) Jag fick två jättefina smycken, ett halsband och ett armband. Båda hade hjärtan på sig så att jag skulle veta att jag alltid finns i Jenny och Jamie's hjärtan, naw. På tal om Jamie så såg jag ju honom för ca en månad sedan, men på något sätt har det bara sagt pang och han har gått från spädbarn till, ja ett barn. Han var 'med' och kollade som på mig på ett annat sätt och man kunde visa honom leksaker (eller mobilen) och han reagerade och ville röra dom, så sjukt coolt att barn utvecklas så fort :) Ska bli kul att se honom till sommaren sen och se hur mycket han växt.
 
 
 
 
Ah så sjukt söt unge alltså :)

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Mysigt kväll det lät som vi hade! =) Och ja, barn växer så sjukt snabbt de första månaderna, det är sån stor skillnad från en månad till nästa =)

2013-04-02 @ 14:02:01
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Emelie S-L

(Skrev för fort där...) *ni (inte 'vi')

2013-04-02 @ 14:02:24
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback