TOMATSOPPA

Hej,
 
Äntligen ledig. Skulle ju egentligen ha ledighelg, men det blev ju som sagt jobb både lördag och söndag. Inte för att jag klagar på jobb men ibland måste man bara få slippa att stiga upp klockan 8 varje morgon. Hur som helst hade jag inte ställt klockan imorse, men tror ni inte någon ringer och väcker mig klockan 9 imorse? Det var från manpower och ville att jag skulle komma på arbetsintervju imorgon klockan 08.00 på morgonen. Visst jag har sökt jobbet men förstår inte varför jag bara får svar från flummjobben (det är väl ingen som vill ha det). Lyckades i alla fall få sova ett par timmar till efter det. Fint väder ute idag så funderar på att gå ner och mata ankorna vid älven, they are my only friends right now. Ska då bara äta lite lunch innan jag börjar göra något annat, du börjar jag verkligen arbeta på det sista av svenska maten :( Bara pasta kvar nu nästa.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Drygt att du blev väckt tidigt då du äntligen hade sovmorgon =/
Hoppas intervjun gick bra iaf!
Naw, your only friends? Men det finns väl nå tjejer där som du brukar umgås med också ibland? =)

2013-03-20 @ 00:14:30
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback