VAD GÖR MAN INTE FÖR JOBB?

Hej,
 
Har börjat dagen med en ordentlig frukost och lunch och ska snart ta mig in till stan. Ska på intervjun som inte ger något jobb. När jag blandade ihop tiderna igår så frågde jag om vi kunde ta det idag istället. Sen ska jag även hjälpa Sara att öppna puben för att jag ska lära mig att göra det själv. Jag hoppas dom inte får för sig att dom kan ringa mig mitt i veckan och förvänta sig att jag ska kunna öppna helt själv ifall någon blir sjuk, så mycket hr jag faktiskt inte jobbat, även om jag nu råkar vara jäkligt duktig.
  Ska även förbi två ställen i stan som söker personal. På Zara, men det är inte förrän i april någon gång man får börja. Sen så är det ett gulligt litet cupcake cafe som behöve personal omgående, så därför har jag tagit på mig extra mycket rosa för att passa in :P
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Lycka till med allting idag babe! =)

Svar: Tack, det kan jag behöva vännen ;)
Johanna

2013-03-06 @ 11:21:47
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback