WHERE'S SUMMER?

Hej,
 
Kom just hem från jobbet på McBeth. Sara ringde och undrade ifall jag även ville lära mig att stänga puben, så det blev att jobba till två i natt. Det var lite mer att tänka på när man stängde än när man öppnade, men jag tror att det gick ganska bra ändå. Sara fyllde även år idag så alla stammisarna kom med presenter till henne så det blev att prova på lite norkst godis. Diggade verkligen deras motsvarighet till de röda gelégubbarna vi har i sverige, dessa gelédamer hade nämligen bröst :P 
   Senaste tiden har inte vädret varit särskilt bra. Började regna i onsdags och det har inte slutat ännu, men nu blåser det även ute, och det är nästan stormvarning. Mitt paraply har typ blåst sönder så det var inte alls kul att gå hem i natt. Men vägrar verkligen ta dyra 70kr nattbussen, om den ens går på vardagar vill säga. Fick även svar från Manpower då han bad mig ringa honom imorgon före tio, härligt, ingen sovmorgon imorgon heller :/
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Kul att du får lära dig mer och mer på Macbeth, så du kan få jobba mer där =)
Snygga godisar, hehe ;)

Svar: Ja jag hoppas att jag får jobba så mycket som möjligt så jag kan stanna här i Trondheim. Ja visst var dom läckra? ;)
Johanna

2013-03-02 @ 19:08:03
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback