WHY SKULLS?

Hej,
 
Idag när jag stod i kassan kom det en tjej och beställde. Jag var bara tvungen att fråga henne om vart hon köpt sina örhängen. Träningsoutfiten som jag la upp i förra inlägget 'gjorde' jag igår och märker ni att det är samma örhängen som finns där? :)  I alla fall trodde jag hon köpt dom online eller så men hon sa att hon hittade dom på Gina. Så efter jobbet gick jag faktiskt upp för att kolla om dom fanns kvar, och visst gjorde dom det, sista paret och allt ;) Jag hittade även en ring på rea, var typ 50% så istället för 99kr så skulle den kosta 50kr. Dock blev det nog fel i kassan för jag gick därifrån och hade endast betalat 69kr för båda grejerna, lyckat köp <3
 
 
 
 
 
Och hade jag haft ett normalt jobba hade jag kunnat ha dessa dyrgripar på mig, men nej jag jobbar på världens tristaste ställe.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Vilka söta örhängen och läcker ring, vilket kap du gjorde där ;)

2013-03-20 @ 14:20:39
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback