1 MAJ

Hej,
 
Ja medan ni andra säkert har haft en trevlig Valborgs så har jag gjort absolut ingenting. Jag skulle ju egentligen vara klar med Big Bite jobbet i går men ja jag blev ju inkallad en dag extra. Men på något sätt känns det endå okej, tiden går ju fortare då plus att cash inte är helt fel. Eftersom det inte var allt för fint väder idag har jag mest suttit inne och inte gjort något alls. Men nu ikväll blev det en trevlig promenad, hade tänkt ut springa men kom på att mina träningskläder låg i tvätten med allt annat, har redan börjat med packningen, längtar till på måndag, bara 5 dagar kvar nu :D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Trist att du inte var här på Valborg, it was a blast! =)
Extra cash är ju aldrig fel inte, och nu har du ju ett datum då du ska åka hem och då borde det kännas mer okej att komma in och jobba, eftersom du vet att du får lämna det snart ;)

2013-05-13 @ 18:13:55
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback