ALL THE COULORS OF THE RAINBOW

Hejsan,
 
Åh idag är jag riktigt glad alltså. Från och med nu slipper jag stå och smöra mackor åt folk jag inte känner, inget skäll från min chef eller att måsta stå ut med jobbiga kunder :P Nä för idag var mitt sista pass på Big Bite, och det spelar ingen roll ifall hon hör av sig och vill att jag kommer in, för det gör jag inte!
   Vädret har idag även varit lite lustigt, i morse regnade det och sen när jag skulle hem idag så var det regn, snö och hagel på samma gång, kan vi kalla det nordisk vår? ;) Imorgon blir det sista passet på Baren och efter det en ganska långtråkig helg där jag bara kommer att längta efter att åka hem :P
 
 
Fastän det regnade i morse så var det rätt fint ute, regnbågen tittade även fram <3
 
 
 
På tal om regnbåge. Hittade ju jättefina knivar på Kitch'n , i alla regnbågens färger (och svart). Kunde inte riktigt bestämma mig för vilken färg jag skulle välja. Älskar ju verkligen blått men den rosa i mitten var faktiskt asläcker också. Men tror det är bestämt att det blir den blåa <3
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Woho, skönt att vara av med Big Bite nu! =D
Yes, den blåa röstade jag ju på ;)

2013-05-13 @ 18:31:20
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback