BEST PARTY EVER

Hejsan,
 
Haha ja denna kväll var otroligt rolig, eller ja hela dagen har varit super :) Efter Boda Borg åkte alla hem för att göra sig iordning för kvällen då vi skulle ut och äta på O'learys. Vi blev ett helt gäng och hade en hel del av restaurangen för oss själva + egen dj ;) Först beställde vi in mat och dricka och jag hade så tur att barnen till han som ska gifta sig kom hit ikväll så jag hade någon i min egen ålder att prata med under kvällen. Jag tror dock att de vuxna partade lite hårdare och redan vid 22-23 var vi på väg hem för efterfest (haha ja tiden blev kanske lite tidigarelagd eftersom alla steg upp kl 06 i morse) men vi hade i alla fall en väldigt trevlig efterfest hemma hos brudparet som slutade någon gång där vi 02 ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Längtar redan till bröllopet <3
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Sounds like fun =D Och fin bild på dig, och väldigt snyggt linne ;)

2013-05-16 @ 16:27:22
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback