COOL DESIGN

Hejsan,
 
Hjälpte pappa lite i köket i morse, och det är verkligen ett kaos där inne så var så glad när mormor bjöd med mig på lunch på Lakkapää ;) Skulle ändå upp och handla blommor på maxi eftersom ikväll ska jag upp och plantera lite blommor på min farmor (och farfars) grav. Vi hade supertrevligt så istället för en snabb lunch så pratade vi i typ en timme innan vi åkte och köpte blommor och avslutade med lite glass. Har även hört rykten om att det blir tacos ikväll ;)
 
 
 
Dom hade även de fina cola burkarna som Marc Jacobs har designat, snygga :)
 
 
Asgod glass, nu blir jag sugen på att göra lite Tiramisu till efterrätt någon dag :)
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Men va go lunch ni ska äta tillsammans hela tiden, jag blir ju hyffsat avis! =P
Läckra burkar ;)

2013-05-30 @ 22:54:39
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback