DET BÖRJAR BRA

Hejsan,
 
Idag har det varit lite blåsigt men ändå riktigt varm, så shortsen åkte på och så drog jag fram solstolen :) Jag var riktigt lycklig över att jag efter att ha stigit upp med lillasyrran inte däckade i sängen igen utan faktiskt tog mig upp. Tog en promenad med vovven och gick och lämnade ett litet packet på posten till Emelie :) När jag kom hem blev det lunch och så sökte jag lite jobb medan jag kollade på lite film på tv. På eftermiddagen hämtade jag upp Clara och lyckades övertala henne om att istället för att åka extra tidigt till stallet så kunde hon göra sin läxa medan fortsatte sola ;) Men vid halv fyra var det bara att byta om och åka till stallet där det blev en härlig liten skogspromenad, vad jag kommer ihåg så fick vi aldrig rida ut så tidigt, vi fick ju knappt ens sitta på en häst första året. Om jag kommer in på skola till hösten så ska jag fasen börja rida igen :D
 
 
Blekfis ;)
 
 
             
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Wiie, tack så jättemycket för paketet babe, jag blev verkligen superglad och så rörd över det! =D <3

2013-05-16 @ 16:16:57
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback