FIT ME 110

Hello,
 
Innan jag drog hem från stan blev det lite shopping. Har ju haft så himla stora problem med min foundation, har ju sett ut som en morot i hela ansiktet senaste tiden även om jag använt den absolut ljusaste färgen. Men fick ett tips av en tjej som jag känner och hon rekomenderade Maybelline's 'Fit Me nr 110'. I affären provade jag den och den var vit, vit! Men nästa steg i den serien var i princip lika mörk som den jag använder nu. Men det hur som helst blev det den där ljusa och det visade sig att den passade utmärkt på mitt ansikte, nu behöver jag inte ens tänka på linjen mellan ansikte och hals. Äntligen har jag hittat något som passar till mitt extremt bleka ansikte ;) 
 
 
 
Blev även lite gulliga strumpor :)

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Skönt att du hittat en bra foundation nu! =)

2013-05-30 @ 22:38:06
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback