GIRLTALK

Hej,
 
När Momme åkte hem så träffade jag upp Lisa på stan för lite middag. Under dagen hade det varit rätt kallt men solen låg på rätt starkt under kvällen så vi satt och solade i ett par timmar och njöt av ett ordentligt tjejsnack. Det känns verkligen skönt att få komma tillbaka till Sverige och faktiskt ha någon levande människa att prata med :) När solen gick ner så åkte vi även hem till mig där mamma bjöd oss på fika medan vi fortsatte prata om allt möjligt. Verkar som vi kommer ha mkt att göra i sommar, det var nästan så vi var tvugna att skriva en lista över alla planer :)
 
 
 
 
Hittade ju även glittret för naglar. Nu ska jag bara lista ut hur jag ska applicera det utan att spilla ut allt ur flaskan :P

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Ja girltalk är ju alltid härligt, skönt att få prata av sig ibland, det behöver man =)
Spännande med glittret, ta kort och visa hur det blev sen! ;)

2013-05-30 @ 22:52:17
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback