GRATIS MOTION...

Hejsan,
 
Idag skulle jag egentligen inte göra annat förutom att packa, slappa och så innan jag skulle på sista arbetspasset på baren. Men igår så lyckades min chef på Big glömma att hon skulle ge mig arbetsgivarintyget som jag bett om. Så då fick jag gå in idag, men när jag kom dit så fanns det inget papper och när jag ringde så svarade hon inte. Så använde lite av mina poäng från Big Bite och åt gratis och gick även och köpte lite glass. Men hur som helst så fick jag liksom gå en halvmil utan anledning eftersom chefen inte svarade när jag ringde, surt. Dock efter en liten snabb titt på stan idag så bestämde jag mig för att ta en heldags shopping nu på lördag, plus att få ut och äta för dricksen jag kommer få ikväll <3 Hittade sååå mycket fint, ska bara se om jag har tillräckligt på kontot för en liten shoppingdag, hoppas kan man alltid göra :P Nä nu ska jag dra iväg till baren, ska vara där om 40 min, sen blir det jobb till 3 inatt, see ya :D
 
 
 
Mohaha, inget big BIte menas att jag äntligen får ha på mig nagellack, detta är det jag köpte från Bik Bok förra veckan :)

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Men guuu, chefen du haft där alltså, jösses, hon är ju inte chefsmaterial för fem öre =S Vem mutade hon för att bli chef liksom?? =P
Klart du ska ha dig en sista shoppingdag innan du lämnar Norge, det är ju inte mer än rätt ;)

2013-05-13 @ 18:33:47
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback