HAPPY BIRTHDAY TO YOU

Hejsan,
 
Idag har jag även spenderat min dag med att fira någon, nämligen Jenny som fyller 30 i slutet av maj. Men med hjälp av hennes syster så var vi ett par tjejer (och en pojkvän) som rövade bort henne på en trevlig dag på stan redan nu :) Först gick vi och fikade på Lilla Marie och eftersom jag steg upp riktigt sent (med tanke på festen igår) så åt jag både fika och lunch medan jag lärde känna lite av Jennys kompisar. Sen drog vi med födelsedagsbarnet till Clive Russel där hon fick klippa sig medan jag och hennes syster fick massage och dricka supergod latte (vi snackar inte trycka på en knapp kaffe utan, skummad mjölk och allt) vet då vart jag ska klippa mig nästa gång. Sen blev det shopping då hon fått presentkort, även jag hittade en superfin klänning och en scarf på Gina. 
  Dagen avrundade vi hemma hos en av tjejerna där vi hade det jättetrevligt och åt tacos medan vi tittade på bilder från när Jenny och hennes kompisar var yngre, så trevlig dag :D
 
 
 
 
 
 
 
 
Hehe vi fick också sitta i massage stolarna <3
 
 
 
 
Gina fick ett par hundringar extra i sin kassa efter att vi var klara på stan ;)
 
 
 
 
Även lilla Jamie fick vara med och fira mamma på eftermiddagen :)
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Lät (och såg ut som) ni hade en supermysig dag, va roligt =)

2013-05-22 @ 11:29:12
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback