IN THIS HEAT WE'RE WORTH IT

 
Hej igen,
 
Efter jobbet idag så hann jag lägga mig och sola en liten stund innan Lisa hörde av sig och undrade om vi skulle hitta på något. Eftersom det var så otroligt varmt ute föreslog jag glass. Dock hade mamma ett mycke bättre förslag, lyxshake på Max. Så vi cyklade efter strandpromenaden in till stan och bort till Max. Jag testade den nya smaken som har kommit in, hallon, och den var hur god som helst, superduper god faktiskt. Vi drog ner till älven och satt där och njöt av solen och gämförde hur bruna vi hunnit bli under veckan, och ja hur brända vi blivit. Jag tyckte mest att jag varit i skuggan i dag, men nejdå min axlar var alldeles röda när jag kom hem. Ska nog fösöka köpa mig något linne eller så som inte täcker mina axlar, så jag slipper få femtielva vita streck efter diverse linnen jag haft på mig.
 
 
 
blåbär och hallon shake :)
 
 
 
 
 
Även en random men fin bild på min lilla älskling som inte alls gillar vädret lika bra som oss andra. Han gör sitt bästa för att gömma sig från solen :)

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Gah va gott med lyxshake, vill ha! Var superlängesedan jag åt en sån nu... Hallon låter väldigt gott, måste testa det i sommar! =)
Åh va de där bilderna såg härliga ut, sommar <3

2013-06-02 @ 23:44:11
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback