IRON MAN 3

Hejsan,
 
Nu, äntligen efter en månads väntan fick jag se på Iron Man 3 ;) Jag lyckades lura med mig Fredde och Jennie för att se den. Det var inte lika tomt som förra gången men vi var inte mer än 10 personer inne i biosalongen, ganska härligt. Köpte som vanligt den minsta popcornen men lyckades inte äta upp den, dock gick chokladen åt innan filmen var klar :P Jag var inte alls lika nöjd med denna film som med dom två andra, det fanns chanser för denna film att bli precis som jag tycker om när dom är, men av någon anledning så var det aldrig någon som tog dom. Gillar ju förvisso 'Tony Stark' men är mer förtjust i honom i dräkten än utanför, och ja jag tycker han mest var utanför den. Och inte heller hade han på sig den riktiga dräkten heller. Verkar då som vi inte kan hoppas på ytterligare en film, men Avengers finns ju alltid <3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Åh, den skulle jag också vilja se! Får se till att göra det snart...

2013-05-30 @ 22:56:45
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback