MARC JACOBS REUSED

Hejsan,
 
Idag har jag och syrran varit riktigt kreativa. När jag var ute och åt igår så fick jag ju en sån läckert designad cola burk att jag ville behålla den. Dock är det ju lite onödigt att ha en colaburk stående hemma bara sådär. Dock kom jag på ett riktigt kul sätt att få ha kvar dom ;) Nu ska vi bara se om det växer något eller ej ;)
 
 
 
 
Var även och köpte ett par extra burkar och hittade då även med ett annat mönster. Ska finnas en i gult också men jag hittade tyvärr inte den.
 
 
Visst skriver min syrra fint för att vara 8 år?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Haha, va roligt! Hoppas det växer nudå! =)

2013-05-30 @ 22:56:08
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback