MÖHIPPA/SVENSEXA

Hejsan,
 
Idag har jag haft riktigt kul :) Vi har ju några vänner som ska gifta sig i sommar och idag skulle dom få ha sin möhippa/svensexa. Tyvärr blev det inga strippor, varken manliga eller kvinnliga utan dom blev väckta klockan 6 på morgonen för frukost och så. Själv hade jag ju så tur att jag fick sova till 10 i alla fall och gå dit lagomt till att få äta lite grillade hamburgare. Sen så började äventyret för dom då vi tog ut dom till varsin bil med ögonbindel. Dom var nog ganska övertygade att dom skulle få göra något pinsamt men icke då, utan vi åkte upp med dom till Boda Borg istället :) Det var ett tag sedan vi var där sist i alla fall. Roligaste var att vi klarade en av de svåraste, den hette klaustrofobi, och jag kan lungt säga att om man lider av det så var det inget man skulle försöka ta sig igenom, trånga utrymmen där man ska kräla genom gångar, hur kul som helst ;) Nu är vi bara hemma för att fräscha upp oss innan vi ska ut på middag <3
 
             
 
Så här fina kläder fick brudparet ta på sig i alla fall ;) Jag ska aldrig gifta mig, eller så ska jag se till att ingen vet att jag ska göra det :P
 
 
 
 
Vovven deras fattade inget tror jag, men var glad att det var så många där för att träffa honom ;)
 
 
På Boda Borg :)
 
 
Mitt trevliga lag <3
 
 
Det var riktigt snyggt att ha på sig vita kläder i rummen med neonlampor, jag lös upp hela rummet, inklusive mina halvmålade naglar i neonrosa :P
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Va roligt med Boda Borg! Jag har nog inte varit på Boda Borg sen typ nian! =O (Men ni har ju ett Boda Borg i Skellefteå, vi måste åka till Torpshammar, så är ju en bit liksom =P)

2013-05-16 @ 16:25:03
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback