NOT ALL SCARY MOVIES ARE SCARY

Hejsan,
 
Ikväll har jag haft trevliga fröken Stiglund här på besök. Vi bestämde igår att vi skulle hitta på något medan hon fortfarande var kvar i Skellefteå. Så efter vi hämtat upp bruna brorsan på flygplatsen åkte vi till hemmakväll och hyrde film och köpte candy ;) 
  Typ förra veckan kollade jag runt på lite filmtrailers och hittade ett par som jag blev sugen på att se. Den som jag var mest sugen på att se 'Chalet Girl' eller som den ibland kallas 'How to Marry a Billionaire' fanns inte på hemmakväll så det blev en annan jag kollat up 'Sinister' från skaparna av Paranormal. Jag kan lätt säga att första Paranormal Activity är den värsta filmen jag sett ever, ser den aldrig igen. Dock sög resten av serien. Precis som denna film, den var inte läskig för 5 öre, och alldeles för förutsägbar, se den inte, det är mitt tips.
  Vi avrundade natten med den något bättre filmen Auqamarine, haha ja den var tusen gånger bättre :D
 
 
'
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback