OTROLIGT BRA VÄDER

 
Hejsan,
 
Nu börjar det kännas som en vardag att få ha så här sjukt bra väder alltså. Jag och Clara hade lite FF eftersom både mamma och pappa jobbade, så förutom att sola och dricka cola så spelade vi krocket och mega plockepinn. Jag som gärna gillar att vinna har fått lära sig att om man vill spela mer än två omgångar så måste man låta syrran vinna ibland så inte hon blir sur och inte vill spela mer, vet inte ens om hon märkte att jag sköt in min boll i buskarna med avsikt, haha. Jag lyckades då få bikinilinje, det fick jag inte ens förra året, så nu är jag riktigt nöjd. Eftersom det var så sjukt varmt så åkte vi också och köpte lite glass, första mjukglassen för i år, nu är det bra mega glassarna i Bergsbyn kvar ;)
 
 
 
 
Paint me like one of your french girls ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Åh va det här så härligt ut, jag vill också kunna njuta till fullo av sommaren nu! Men blä, måste bli klar med allt plugg först, har fortfarande det hängande över mig... Men snart så, snart så är det semester, längtar!

2013-05-30 @ 22:44:48
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback