PERSONAL SHOPPER

Hejsan,
 
Eftersom det inte var lika varmt ute idag så hade jag lovat mormor att jag skulle hjälpa henne shoppa lite kläder inför sommaren. Det är faktiskt roligt att följa min mormor och shoppa för hon tar verkligen på sig allt som jag ger henne, oj så kul vi hade alltså. Fast innan vi drog igång så åt vi lunch på Stigs med morfar. Det blev bakad potatis för min del och det var supergott, blev även en liten efterrätt innan vi drog igång. Efter ett par timmar och en något tunnare plånbok så hade vi hittat rätt många plagg åt mormor, så då gick vi mest runt och kollade smågrejer som smycken och sånt, och då hittade jag dom där glitterburkarna til naglarna, det ska vi så prova någon dag ;)
 
 
 
 
 
 
Haha vi hittade superfina solglasögon på glitter, men seriöst visst passade glasögonen hennes kläder? ;)
 
 
Och lika suddiga bilder som vanligt när mormor får kameran, ska ge henne en fotokurs snart :)

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Kul med en shoppingdag med mormor sin! =)
Och ja, haha, snygga brillor ni hade, båda två! xD

2013-05-30 @ 22:46:46
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback