PLUS MINUS NOLL METODEN

Heeejsan,
 
Idag har jag varit otroligt duktig, eller ja rätt så duktig. I förrgår sa Lisa att hon hade ett sug efter pizza, och ja det brände ju bara av mitt eget begär. Gick förrbi en pizzarestaurang i Norge och sen dess har jag varit sjukt sugen på pizza. Kan bli så ibland, jag får en maträtt på hjärnan och kan inte sluta tänka på den förrän jag fått den. Behöver inte ens vara en god maträtt, kan lika gärna vara blodpudding :P Hursom så kände vi att idag var det en pizzadag, så vi satte oss på cyklarna och cyklade till den mest avlägsna pizzerian (typ) så det blev ju ungefär som plus minus noll detta (eller ja eftersom vi började motionera så minus plus noll). Vi fick även med oss en kompis till Lisa och han var lika pepp på pizza som oss, vi hade riktigt tur med vädret idag så vi satt ute medan vi njöt av vad som måste ha varit den godaste pizzan ever ;) 
  Sen blev det bara att cykla in mot stan igen, men eftersom vi då hann motionera bort pizzan innan vi var framme så blev det en sväng förbi Hemmakväll innan vi drog hem till Lisa och såg på 'Rise of the Guardians', eller ja 'De fem legenderna', supermysig film, måste ses på engelska!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Haha ja, det är väl bra att tänka att det är plus minus noll ;)
Gu va det såg gott ut med pizza, jag har inte ätit pizza på... Ja, jag kommer inte ens ihåg när det var senast, flera månader sedan! =O
Oh, den där filmen skulle jag vilja se =D

2013-05-30 @ 22:53:42
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback