QUICK UPDATE

Hej,
 
Ja en liten quick update för kvällen. Sista passet på baren och jag kom på mig själv med att jag nästan skulle sakna att jobba där, tills jag kom på hur jäkla duktiga dom är på att utnyttja folk! Skulle ju sluta 3 inatt men eftersom det var lite folk så hade dom inte 'råd' att ha mig kvar så jag fick sluta 01.30 istället! Men hallå så jäkla taskigt alltså, det är fasen inte värt att bara jobba 3 timmar, hur snällt är det? Då hade jag kunnat skita i det där jäkla passet och åkt hem till Skellefteå redan idag och sluppit sitta här i helgen. Inte schysst av dom ska jag säga, menar hade jag fått betalt hade det ju fasen varit ok. Men nu? Argh, dom kunde väl fan skicka hem någon annan, nä självklart skickar vi hem Johanna! Fuck it säger jag bara!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Men va fan va dåligt att du inte fick jobba alla timmar du var inringd för, idiots! =O

2013-05-13 @ 18:34:37
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback