RESTAURANG ÅGOT

Hej
 
Efter att ha sprungit runt och shoppat som en tok hela dagen blev det en mycket trevlig och efterlängtad middag. Hittade ett ställe som hade Fish & Chips och det har jag velat prova på rikitgt länge så nu när jag ska hem efter den här helgen bestämde jag mig att nu var det dax. Denna restaurang serverade endast mat från havet (ja men förutom tillbehöret som potatis då) och fisken var fångad dagen innan. Dom hade gärna fått skicka med lite grönt på sidan men i botten fanns det faktiskt coleslaw så det var absolut ett plus i kanten. Kände mig dock lite hemsk där jag satt och åt mat, dom hade nämligen tavlor på (döda) djur på väggarna, värst var nog den extremt stora fisken inne på toan, kände att jag gärna gått på toa i fred utan att behöva bli utstirrad av en död firre, som dessutom såg ut att vilja äta mig!
 
 
 
 
 
 
You're a horrible person, you're eating our friend, buhu :,(

 
Toafisken. Helluuuuuuuu......
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Såg väldigt gott ut det där ;)
Men shit va läskiga tavlor! =O

2013-05-13 @ 18:36:24
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback