SNART SOMMAR

Hej,
 
Imorse vaknade jag med sjukt ont i foten, har ingen aning om varför eller hur det gör ont och kan inte ens sätta mig upp för att kolla den eftersom varje gång jag lyfte den gjorde det ont. Försökte leta fram min telefon eftersom jag var ensam hemma, men av någon anledning fungerade den inte, så jag låg typ i sängen och filosoferade i ett par timmar. Sen lyckades jag ta mig upp och tur att ingen var hemma för det såg nog ganska kul ut när jag förskte ta mig upp för trappen. Men som tur hade jag inte så mycket för mig under dagen och då det var nästan 30 grader ute så låg jag och solade och slappade hela eftermiddagen tills syrran kom hem då blev det FF med grillat, film och vara uppe sent ;)
 
 
Riktigt svenskt fika ;)
 
 
 
En repris på gårdagen, visst tycker ni jag blivit lite brunare va? ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Fy va jobbigt att vakna med ont i foten sådär, och inte veta varför det gör ont =S
Aah, kanelbullar, gu va gott!

2013-05-16 @ 16:19:32
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback