SO LONG

Hej,
 
Jag höll ju inte alls på att missa tåget idag inte, nejdå. Jag steg upp klockan 6 för att vara på den säkra sidan eftersom tåget gick 07.50 från stationen. Ungefär 06.50 så gick jag ut från huset, men jag har ingen aning om vad som hände med tiden, det tog mig alltså 30 min att gå från huset, upp för helvetesbacken och till busshållsplatsen, en sträcka som egentligen tar 5 min. Jag höll på att börja gråta när bussen kom fram kl 07.30 i stan och jag var tvungen att springa med mina tunga väskor till stationen. Hade det inte varit för att det faktiskt finns snälla människor så hade jag inte kommit 5 minuter före tåget gick. Kan verkligen inte beskriva hur härligt det var att få sitta på tåget och andas ut. Ja nu är det 11 timmars resa att se fram emot, har i alla fall internet på tåget :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Fy fan alltså, jag hatar att inte vara i god tid när man ska resa någonstans, när man har en tid att passa för tåg/flyg/buss eller vad det nu kan vara =O
Men va snällt att det fanns folk som kunde hjälpa dig, och va bra att du hann! Välkommen hem till Sverige nu! =D

2013-05-14 @ 16:13:05
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback