SOME DAYS I JUST FEEL REALLY OLD

Hejsan,
 
Kommer precis hem från Maxi där jag varit på en arbetsintervju. Jag fick ju inte på Coop i år, så då byter jag affär och ser om jag får på maxi istället :) Tycker intervjun gick jättebra och hon jag pratade med lät rätt positiv, så nu håller jag verkligen tummarna över att jag får jobbet nu så att jag har något att göra i sommar :)
 
Kände mig även riktigt tantig ever att jag kom ut från ica med gubbgodis, tantsnusk och vatten. Vart tog läsken, serietidningen och chokladkakan vägen? Nä håller på att bli gammal tror jag. Hur som helst borde ni verkligen prova Bonaquas Jordgubb/Rabarber, den är fruktansvärt god :)
 
 
 
Som sagt sjukt god ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Hoppas det går bra med Maxi! =)
Ooh, den lät god, måste jag testa! =)

2013-05-30 @ 22:38:52
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback