SOMETIMES BEING ALONE IS QUITE FUN

Hejsan,
 
Ikväll var jag och Lisa och såg bio. Hade ju egentligen velat se Iron Man 3, men eftersom hon redan sett den så blev det Oblivion istället. När vi satt och kollade in kommande filmer så verkar det som att Undergångsfilmer är det som är mest populärt i sommar ;) Hur som helst var det rätt lite folk på bion, ja det är ju en helt vanlig onsdag, men whatever happened to Lillördag? Det slutade med att vi blev helt, ja helt ensamma inne i biosalongen. Så hela filmen satt vi och pratade, högt, och vi listade ut plotten i filmen innan den hände, hur kul som helst ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
Haha eftersom vi var helt ensamma så hade jag lätt kunnat banda hela filmen, om inte min iphone skulle ha lagt av efter 10 min pga batteribrist :P
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha va roligt att sitta helt själva i biosalongen xD få välja precis vilken plats man vill ;)

2013-05-28 @ 10:56:30
Postat av: Emelie S-L

Haha, fan va kul med en helt egen biosalong =P

2013-05-30 @ 22:41:46
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback