SOMMARENS GARDEROB FYLLS PÅ

Hej,
 
I lördags när vi firade Jenny så var vi ju och shoppade på Gina och jag hittade en mysig scarf och en superfin sommarklänning, dock i svart, men tror den kommer passa awesome ändå. Jag köpte faktiskt en liknande klänning när jag var i Kina. Det är en helsvart klänning som når ungefär till knäna och sen utanpå är den en genomskinlig klänning som går ner till anklarna, så snyggt alltså, och bra pris.
 
 
 
 
 
 
Och sen har vi bilderna på kläderna somjag köpte sista dagarna i Norge, alltså två klänningar, ett linne och en jeansskjorta. Hade ju faktiskt linnet på mig nu i fredags och det var supersnyggt, dock är den ju rätt genomskinlig så fick kolla att min bh satt rätt ;) Jeansskjortan vet jag kommer vara mig trogen i sommar, så härlig att bara slänga på sig om det skulle var kallt, plus att den passar till det mesta.
 
 
 
Sommarens strandklänning, enkel att bara slänga på sig då man badat klart :)
 
 
 
Och här är klänningen som jag ska ha på Micke och Mauds bröllop i Juni. jag köpte den på Only, men vet att den finns på Veromoda här i Skellefteå. Och för en gångs skull en klänning som passar min kroppsform, can't wait to wear it :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

En massa snygga kläder, I like 'em all! =D

2013-05-30 @ 22:39:38
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback