SPENDING SOME TIME WITH HIM BEFORE IT'S TOO LATE

 
 
Hej,
 
Just nu kan man verkligen inte klaga på vädret, hur många dagar i rad är det nu vi har haft super sol? Jag vet faktiskt inte, men det är hur härligt som helst. Dock gillar Molle inte riktigt detta väder eftersom det blir lite för varmt för honom. Så idag har vi mest hållt till i källaren och hjälpt Clara med engelska läxan och även försökt baka negerbollar. 
 
 
 
Haha, mamma tyckte inte jag skulle låta någon se den här bilden eftersom hon tycker jag jävlas med honom. Men detta är tradition när jag bakar, jag skyddar bara hans fina päls ifall någo skulle trilla ner på honom. Haha han ser ut som en liten gumma ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Ååh, det är så härligt med så fint väder och kunna få njuta av det, vill också! Är så less att behöva sitta inne mestadels nu med plugget... Men snaaart så blir det semester iaf =D
Men naaaaw, det där var ju en jättesöt bild på Molle nu! :3

2013-06-02 @ 23:34:36
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback