SUMMERTIME

Hej,
 
Rätt så produktiv dag idag. Först låg jag ute och solade tillsammans med min något brunare bror som just har kommit hem från Turkiet. Jag hoppas då verkligen inte att vi får alla fina soldagar nu i maj och att vädret blir skit hela sommaren.
  För att göra dagen bättre så cyklade jag in mot stan för att träffa upp med Jenny som skulle in och shoppa lite. Som ett under lyckades jag hålla mig ifrån att shoppa utan la pengarna på mat istället, sushi och sen lite gofika på Lilla Marie :)
 
 
 
 
 
 
 
Supergod smak som ni bara måste testa :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Såg ut som en riktigt härlig dag det där! =) Och den där Ramlösan har jag missat, får hålla utkik efter den! ^^

2013-05-30 @ 22:42:39
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback