UPPRAGGAD

Hej,
 
Jag vet inte vem som har haft koll på mig idag, men någon. Inte bara höll jag ju på att missa tåget mot Sverige utan tåget blev ju även försenat in till Umeå så vi kom fram 5 min innan bussen skulle gå och då skulle jag vara tvungen att springa med mina väskor en sträcka som tar minst 15 min. Men det var så många som skulle med den bussen så dom väntade på oss. Det var så sjukt skönt att bara känna att nu slipper jag släpa på väskorna och kan ta det lugnt :)
   Väl framme i Skellefteå (10 minuter före tidtabellen) så var det min faster och farbror som hämtade upp mig i deras nya amerikanare som var hur läcker som helst, vi åkte alla tre i framsätet också <3 Vi drog raggen förbi X:rysset och åt en obligatorisk återvändarhamburgare :) It's nice to be home.
 
 
 
 
 
 
Sötaste lillasystern kom också förbi och åt hamburgare :)
 
 
En månad sedan sist, nu måste vi bara försöka hålla det här med att vara skinny fram till den 21 Juni, vi får se hur det blir med det :P

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Så bra att ni var många som skulle med bussen så den väntade, vet ju att du oroade dig så över det =) Du hade tur i oturen med allt idag ;)
Förstår att det känns skönt att vara hemma igen! =)

2013-05-16 @ 16:14:30
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback