HEMVÄNDARFEST

 
Varje år på annandagen så åker vi hem till Mormor och Morfar för att äta lunch/middag. I princip varje år äter vi lax med romsås. Det är nästan som tacos, något som man inte blir less på (Eller ja vi hade väl någon period då pappa köpt lax för en hel arme, då började vi streaka faktiskt) men maten idag var supergod som vanligt. Och eftersom vi tjatat lite på morbror så hade han ordnat med After Eight päron, vi åt ju cheescake på julafton så vi kände att dom där päronen hade vi saknat. Sen blev det att chilla lite framför deras nya fina platt tv och äta lagomt med onyttigt innan vi drog hem.Pappa skulle hem och se Hockey, själv skulle jag börja göra mig klar inför ikväll.
    En annan tradition är att det är fest på Verandan (eller förut var det Station 8) och när det är hemvändarfest måste man självklart gå :) Hade gärna sett att det hade blivit lite mera dans, men kanske var lika bra att det inte blev, var inte allt för bra musik. Men träffade lite trevligt folk som jag pratade med. Eftersom det blev en tidigkväll så satte jag mig och såg på 'Paranormal Activity- Tokyo Night' när jag kom hem.
 
 
 
 
 
Tre pers saknas annar hade vi varit hela släkten i detta lilla kök.
 
 
 
 
 
 
 
Här är tröjan som jag köpte på Carlings i Stockholm när jag och Emelie var där och shoppade :)
 
 
Köpte även dessa örhängen när jag var i Stockholm, köpta på indiska faktiskt, superläckra på :)
 
 
 
Hela outfiten tsm, sä jäkla nöjd över väskan jag köpte på Lindex nu i höst, perfekt partyväska :)
 
 
 
Ullis åkte iväg tidigare så då stannade jag och Magnolia kvar och festade vidare, och som tur var blev musiken bättre lite senare :)
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback