SORTERA

Hej,
 
Även om det blev rätt sent i säng igår så vaknade jag tidigt, redan 06.30 var det någon som tyckte att jag skulle stiga upp. Men det var väl lika bra då hann jag både städa och slänga igång en tvätt innan jag skulle få främmande. Har nämligen bjudit it syrran och hennes pojkvän ikväll, och även Emelie ska få vara med på ett hörn här ikväll :) 
  Hur som helst så satte jag mig och rensade lite bland mina smycken eftersom dom legat runt halva rummet i en enda röra. I mitt fina rensade hittade jag även massa andra roliga saker :)
 
 
 
 
 
Smart tips om man har köpt örhängen från H&M och har tänkt slänga den där 'kartan' så kan man klippa den i delar och sätta fast örhängen på dom så slipper man tappa bort ett av dom ;)
 
 
Och så följer det alltid med små vita ploppar på baksidan och dom kan man spara och sätta på baksidan av örhängen som inte har ploppar så tappar man dom inte när man är ute och festar ;)
 
 
 
 
Kommer ihåg när jag köpte den här och inte visste vad jag skulle ha den till, men ja nu är det en smyckesväska ;)
 
 
 
Sen så började jag även städa bort mina julgrejer vilket kändes rätt skönt. Visst dom är riktigt fina, men ja julen är över nu :P Bästa var att jag inte hade ätit upp minjulkalender så fick äta dom allra sista luckorna ;)
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Ska få vara med på ett hörn? Haha, jo, man tackar ;P
Oj, en hel del örhängen du har alltså! Nice ;)

Svar: Haha japp, ett hörn är allt du får :P Ja kanske lite för mycket.... eller förresten man kan inte ha för mycket örhängen ;)
Johanna

2013-02-04 @ 00:06:23
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Emelie S-L

Sv: Haha åh, så generöst av dig =P Nej men det var kul att jag fick joina er, blev ju en riktigt trevlig kväll det där =)

2013-02-10 @ 17:02:57
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback