I'M BANANAS OVER YOU

Heej,
 
Idag har verkligen varit fullspäckad. Förutom en runda nere på festivalen så hade vi även storfrämmande av familjen Stiglund/Lagerhjelm där det bjöds på surströmming. Haha fast jag som inte äter suring höll mig till de ytterst goda hamburgarna istället, men fick dock stå ut med den underbara lukten. Men mamma hade gjort en underbar efterrätt som lätt kompenserade för det ;)
 
 
 
 
 
 
 

Efter middagen så drog jag och syrran ned till festivalen och kom precis i rätt tid för att höra Magnus Uggla. Och medan vi väntade på Anette och Kurt upptäckte vi att man faktiskt kunde se honom från sidan av scenen (vilket dom sen åtgärdade genom att placera en stor lastbil just där, dumt). Blev som vanligt att gå en runda eller två runt tivoliområdet och spela på chokladhjul och sånt. Upptäckte även att ett av mjukisdjuren jag verkligen ville ha förra året fanns idag med. Förra året provade jag ett x antal gånger utan att lyckas, denna gång provade jag 1 gång och fick upp den jäkla apan, så lycklig ;) Sen drog ju även vår tursamma farbror in storvinsten i form av ett 2 kg daim, lyx ;)
 
 
 
 
Bild från förra året då jag försökte få upp samma apa :P
 
 
 
Förstapris vinnaren och syrran ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Du, jag skulle också ta hamburgare istället för surströmming, flera gånger om! =P Och efterrätten såg jättesmarrig ut!
Kul förresten att du vann apan, jättesöt var den ju! =D

2013-10-03 @ 22:16:48
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback