'THE DAY BEFORE' SHOPPING

Hejsan,
 
Idag efter jobbet så sprang jag på stan med syrran ett tag för att 1. köpa hårfärg och 2. köpa örhängen :) Jag bokade ju en klipptid nu till imorgon för att fräscha upp mitt hår inför bröllopet, och sen så kände jag även för att se om jag kunde hitta några modell större örhängen, jag har ju mest pluttar. 
  Det tog ett bra tag innan en viss person bestämde sig vilken hårfärg hon skulle köpa. Dock hittade jag min ganska direkt, något med Brownie hette den. När syrran frågade om färgerna så sa expiditen att den tydligen var riktigt röd, alltså blir jag rödhårig i sommar. Jag hittade även lite smycken på ur och penn som jag funderade på att ha till bröllopet, men eftersom jag inte kunde bestämma mig för vilka jag skulle ta så köpte jag alla tre ;)
  Syrran provade även en perukliknande sak, vet inte vad rikitgt, men hon la den ovanpå håret så att hon fick en lugg. Hon passade verkligen i lugg och jag började fundera över att kanske ordna något liknande imorgon. Har ju tidigare velat klippa lugg, men frisörerna har rått mig ifrån det då dom tycker jag har ett runt ansikte. Men snelugg brukar fungera för mig också :)
 
 
Visst passade hon ändå rätt bra i lugg? Många trodde att allt var en peruk, men faktiskt bara luggen ;)
 
 
 
Jag och ringar alltså, påminner till och med om denna ring som jag köpte i Norge.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Snygga smycken =) Jag gillar det där med att vet man inte vad man ska ha så köper man allt, haha!

2013-10-03 @ 22:00:44
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback